TröttKeps på

2011-03-06, 23:41:49 / Kategori: Allmänt
Oj, det var längesedan jag var magsjuk.
Shit asså. Kramper om vartannat och ständiga toabesök.
Har legat i fosterställning sedan igår. ;( inte mkt mat i min mage vill jag lova.
Tur har man söta föräldrar som kommer hit med blåbärssoppa och cola.

Älskar min app på telen som gör att jag kan prata gratis med vännerna som är i andra länder.
Så sitter ni nu och undrar vad för app jag pratar om så är det Viber & Whatsapp!
Skaffa nu!

Lilltjejen är Karro. Hon bor ju nu i LA. Hon har jag pratat med idag.Skickat bilder med osv..Tack vare dessa appar! Love my Iphone <3

Blogglusten har helt försvunnit. Vet att det finns några som är intresserad om min fabulösa resa jag gjorde med fröken Friberg för ett tagsedan. Det kommer. När jag redo.
Kanske imorgon! Blir hemma från jobbet en dag till.
Svag beskriver mig rätt bra just nu...

Kärlek till er alla!

Lillis

Krya på dig!!



2011-03-07, 10:03:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?