Intressant

2011-03-16, 23:04:37 / Kategori: jag
Tjabba Tjena.
Tisdagen som går till historien.
15mars 2011
Tror att Hannah faktiskt älskar mig lite mer efter igår.
Shit pommes. Jag blir förvånad själv.
Hur jag lyckas gång på gång.
Men jag skrattar åt det. Snurre är nu mitt NickName.

Jag drar inte storyn här ikväll för Hannah har sammanfattat den riktigt bra redan.
LÄS HÄR

Det händer faktiskt ganska mycket för tillfället men jag ska avsluta med att min favorit låt just nu är med:
Erik Hassle- Are You leaving

Och så vill jag oxå nämna att Jag har den
äran, att ha underbara vänner runt omkring mig.

K Ä R L E K

Mehlin

Mmmmmm jag börjar ju smått fundera på hur du har klarat dig i 28 år.....känns om du blir snurrigare med åren?

Hoppas du inte gör så down under då kan det bli jobbigt!

Får passa på att önska dig en helt underbar resa, tror det blir perfekt för dig!

Kram kram Mehlin



2011-03-17, 11:57:39

\majja

Tror jag vill ha ett riktigt referat på den där dagen iaf... Hannahs var för kortfattad. haha



...och jag håller med: ÄLSKA HASSLE!



2011-03-17, 20:54:50 URL: http://majjamej.blogspot.com

Anonym

Vi på trossvägen 4 Älskar dig massa!! Puss



2011-03-19, 10:03:49

Anonym

och jag er, alla dar hela året <3



2011-03-19, 16:52:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?