Lyxtisdag!

2011-03-22, 17:35:35 / Kategori: jag
Vaknade imorse av att solen stack i mina ögon!
Dont You just LOVE the Sun!!
I DO!

Fixade & Donade lite och Bästa Fia ringer och tjötar.
Vi bestämde att hon skulle komma på fika.
Tur för mig, för jag är dålig på att vilja äta när jag e själv.
Kan lite glömma av att vilja ha frukost.
Det blev kaffe och rostat, scones och ägg! Sweet!

Sedan städade jag mitt lilla hus och fixade lunch.
Elins skulle komma ut till mig :))

Hade en skön eftermiddag i Solen. Till lunch blev det Soppa och kaffe på det.
Vi blev dock rätt frusna efter ha varit ute ett gäng timmar så vi fick gå in och värma oss.

Nu ska jag ut igen för min skruttbil behöver städas!
Mindre roligt but I have to.

Han ska in på ytterliggare en reparation imorgon! HEJ!
Håll tummarna, jag behöver det!
Goda tankar och Energi är välkommet!

Dax att pumpa på musik och dansa lite.
Städa bil ligger inte på min favvolista direkt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?