Sitt ner, jag ber er!

2011-03-11, 13:10:06 / Kategori: jag
Hej Vänner.

Ingen nyhet för er som känner mig väl och vet hur jag funkar.

Så här det.
Jag trivs inte med min situation.Det här gråa vädret kväver mig fullkomligt.
Hösten kämpade jag i motvind. I Vinter har jag kvävt mig själv.
Tagit en tid för mig att faktiskt förstå att jag känner mig inte hemma här.
Jag behöver solsken och värme. I Sverige är jag olycklig.

Det blir inte enklare än så att jag faktiskt håller på att packa mitt pick o pack igen.
Huset är uthyrt. Hon har pratat med sin chef och förklarat situationen, betalt sin biljett.
Så nu är det nytt pass som fattas och beslutet på om jag får ett Visum.
Vilket jag självklart får.

Det blir till landet DOWN UNDER! HELLO MATE!
Känns så sjukt kul!!!!!!!!!!
Vet att Sydney kommer passa mig grymt mkt!
Har massa vänner på plats! Och några i Auckland!

Vad säger man ?! Zigenarliv dreamin´ för mig..


Men för er förstår jag om ni tänker TOKIG och FULLKOMLIGT GALEN..
så är det kanske, men sån är jag.


Det blir 1år med start i Australien.
Ett jävla äventyr om ni frågar mig!
Ska få in Cook-öarna ,Nya Zeeland, L-A till min underbara Karofin!!!!!!

Ni har mig hemma i ca 1 månad till..
Vill ni få Mirre-Kärlek är det time att passa på!

Kan väl passa på att önska trevlig helg älskade fina ni !




Lillis

Sjukt härligt!!!



2011-03-11, 14:31:40

Marie

Älskade syster.. det ÄR ditt liv att resa... varken tokigt eller galet. Du kommer må så BRAA!!

Kanske hälsar vi på dig. ;)



2011-03-11, 14:34:11 URL: http://majjamej.blogspot.com

Kariin

Du är så härlig!

Jag är så avis! Jag vill med vara sådär spontan och verkligen känna efter och bara leva i drömmen! Go for it girl!

Puss!



2011-03-11, 19:19:51 URL: http://somethingileft.blogg.se/

Emilié

Wiie, det låter underbart!! :)



2011-03-11, 22:10:49 URL: http://plump1s.blogg.se/

Vivi

Wooo you made it official :) BRA!!! Tjo!



2011-03-12, 00:04:44 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?