Tjoho!

2011-01-05, 12:10:01 / Kategori: jag
Tjenixen!

Japp jag lyser med min frånvaro titt som tätt.
Vad ska jag börja tro?!
Jo, Juldagen!
Oj så kul!kan varit bästa festen sedan kräftskivan på Malta.
En bubblig kväll med ett intressant avslut på kvällen minst sagt.
Sedan blev det jobb igen,MASSA JOBB!
Nyår på stadt innebär tokmkt folk!
Började tidig morgon och slutade 2o min innan tolvlslaget.

Och nu är vi inne på 2011 som känns som ett fullspäckat år.
Redan hinner jag inte med mitt liv och glömmer hälften av sakerna jag skulle gjort.
Snickare,rörmockare,elektriker,kakelsättare.
Ja just det! SNÖ SNÖ SNÖ! vilket innebär skottning.
Fullkomligt LOVIN it! ;)
Vad är mannen i mitt liv undrar jag?!


Var ute för ca 2h sedan och det är väl dax att gå på det igen,el?
Nä,jag sticker till jobbet ist.

Mia m.familj flydde landet i måndags,Martina är på Hawaii,Liz m.familj åker idag.
Och det bästa är att jag drar om en månad! TJOHO PÅ DEN!

Innan dess ska jag valt kök,badrum,trappa,golv,flyttat ut.
Håll i hatten! Nu kör vi 2011!


puss o kärlek till er
som gillar mig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?