Ge mig ny medicin & ett nytt land

2011-01-16, 18:43:42 / Kategori: Allmänt
Söndagkväll är här.
Ni tycker säkert jag är galen men jag längtar efter en ny arbetsvecka.
Längtar efter alla fina människor jag jobbar med.
Det är som att hänga med vänner och i mitt fall göra det jag älskar samtidigt.

Har varit ledig sedan i fredags. Firade helg med Elin & Jennie redan på torsdagskvällen.
En härlig kväll med löjrom,kräftor,laxpasta ostar & vin.

Fredagen drog jag upp till syrran och sedan vidare till Stadt. Blev lite vin och barhoppning.
Jag som verkligen inte gillar kebab beställde in en kebabtallrik på natten.
Hahahah. Med pommes dessutom ??
I lördags när jag vaknade mådde jag illa för jag kände av kebabsmaken,.puhu.
En mysig start på lördagen med Sandra & Annelie.

Köpte hem Semlor å pappis kom på besök.
Även Steve gjorde mig den äran att hälsa på. Vi kollade på film och grymt
många avsnitt på Californiacation.
SHIT Jag är besatt och har bara några få avsnitt kvar ;(
Är det ngn som har avsnitt från säsong 4 el?
Plliiiiss give it to me isf..

Har städat och tvättat och möblerat om idag.
Blir inte så mkt mer än så tror jag.
Imorgon är det 3veckor...
Mitt hjärta behöver sol...

Kärlek..





Lillis

Gott med semester!



2011-01-17, 09:10:20

Emilié

Låter ju suveränt att du trivs så bra med jobbet!

Snart snart snart åker du till värmen och blir brun som en bajskorv - se till att ta en massa härliga bilder och visa för oss sen :) Saknar dig här på ön!

Ha det fint! Kram.



2011-01-17, 20:12:29 URL: http://plump1s.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?