Designer,jo tack!

2011-01-25, 21:52:07 / Kategori: jag
Tjabba Tjena!
Mycket fin Tisdag tycker jag.
Min dag har varit riktigt bra.

Ska få heltid på papper.
Jobba varannan vecka dagtid och det andra veckorna blandat!
Sweet!
Fick också tillbaka min plånbok med diverse tillhörigheter.
Yoga efter jobbet som var riktigt bra. Mycket styrka :)
Råtrött efter detta.
Hem till Elin på Eskilsgatan och käkade goda kvällisen.

Jag & Elin för snart 2år sedan..

Nu är jag hemma o superglad.
Yoga gör mig sååå lycklig.
Cyklade i Varberg idag oxå!
Bara det gör mig asaglad.

Några Korstygn inhandlades aldrig då min tid blev för knapp.
Får bli imorgon.
Sandra ,Jag vet vilken du ska få av mig!
Och Stribban,såklart! ;)

Har även kommit på en till,till mig själv som passar sjukt bra.
Det man inte minns har inte hänt!

Nu är det 12 dagar till Tha-Fucking-Land !
I loooooooooveeeeee...


Later!


Marie

Härligt syster att du fick tillbaka dina grejer.. då känns nog inte den där kvällen lika illa i efterhand. ;)



Kram!!



2011-01-26, 09:12:21 URL: http://majjamej.blogspot.com

Emilié

Hej fina du! Jag hoppas verkligen du hittar lite slantar (helst en stor sedelbunt) någonstans så att du kan komma hit och hälsa på när vädret börjar bli varmt och skönt! Och du kommer ha det SÅ JÄKLA BRA i Thailand!! Glöm inte att ta bilder :) Puss!



2011-01-26, 21:55:54 URL: http://plump1s.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?