Tips!

2010-10-19, 23:10:10 / Kategori: detaljer
Tjenixen!
Som ni vet nu så ska jag flytta in i mitt hus!
Jag tänker så det knakar och funderar på framtida renovering!

Mycket bilder som samlas till min inspirationsmapp :)
Vet så mkt som att allt ska det vara vitt.
I vardagsrummet skulle jag vilja ha liggande träpanel som är vit.
Det är så himla fint och passar väldigt bra i ett hus som ligger precis vid havet.

2 sovrum på övervåningen och så vill jag flytta köket där toan ligger i dagsläget
och lägga toaletten där sovrummet är idag.
Vi får se, men än så länge går tankarna åt det hållet ;-) Sjukt kul är det ialf!

Cool Trappa

Vit träpanel

Dubbeldusch i badrum hade varit Nice

Ännu en fin trappa ;)

Något i denna stilen kommer mitt sovrum att se ut

Vitt kök,kanske utan överskåp..
För att få fin utsikt mot hamnen ;)
Och kanske köksö..

Tips mottages!
Vet så mycket som att det mesta ska gå i vitt & Svart..
Enkelt gillar jag!

Nu blire sängen !
Nattis!

Wiwi

Hur stort är det? Över- och undervåningen! Har en hel mapp med hus-idéer..! Fast för mig saknas hus + cash! Haha



2010-10-19, 23:17:01 URL: http://wiwis.blogg.se/

K

Åh va roligt :D Kommer bli såå fint! Jag skulle verkligen vilja komma till dig själv nån helg.. det hade varit supermys! Men vi får nog satsa på de nästa år :p efter December! :D Jag saknar dig !



2010-10-20, 16:30:51 URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Sandra

Hej MIranda!

VI har delvis vit liggande träpanel på vår övervåning, blev superbra tycker vi.

Det håller i längden och det är lätt att spika i =)

KRAM



2010-10-23, 13:59:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?