Bland Flyttlådor & Byggfirmor

2010-10-25, 11:10:38 / Kategori: Allmänt
Halloj v.43!

Massa telefonsamtal till Byggkillar har gjorts denna morgon.
Alla har tokmkt att göra.
Men Pål ifrån Molior har varit dem som faktiskt har sagt att det finns möjlighet
med en liten start iår ;)))) Han komme rut till mig imorgon.
Med tanke på Rotavdrag så hade jag blivet väldigt glad om vi kunde startat med taket soon as p.

Tänkte flytta ner ett gäng flyttlådor idag oxå. Sedan blir det jobb ikväll.
Tog ledigt imorgon för att jag trodde jag skulle åka till Malta.
Det krånglade när jag skulle köpa biljetter i Lördagskväll.
Köpet gick inte igenom men så hittade jag en biljett imorgon tills Onsdag,

Messade chefen o frågade om ledigt el byte helst ;)
Fick ett ja, och att det ska vara en biljett T&R för att han gillar att jobba med mig,
Tydligen sjunger jag och pratar för mig själv :) vilket roar grabbarna en del!
Vi spelar ju rätt hög musik i köket och ofta står man o donar själv.

Ialf så fick jag ledigt försökte boka biljett Tis-Ons,men då funkade det inte!
Visade sig att pengarna dragits för första biljettköpet
som jag inte trodde gick igenom.
Nu denna morgon fick jag reda på
att det blir Maltis nu på Onsdag-Torsdag!



Ha en skön start på veckan folks!
Det ska jag garanterat!
Mini-Weekend blir kul till vännerna!




Wiwi

Härligt!



2010-10-25, 13:54:09 URL: http://wiwis.blogg.se/

Vivi

stressigt!!

Har Lillan ens flyttat ut än? Hon har inte nämnt något om att de blivit uppsagda.. hmmm..

Ska bli kul att se förvandlingen sedan av huset.

kram



2010-10-25, 21:29:07 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?