Vill vara en Björn!

2010-11-09, 21:10:25 / Kategori: Livet på malta
Blundar man riktigt hårt så syns man inte.
Eller!?

Jag vill blunda.Teleporta mig till den där stranden jag snackade om för en tidsedan.
Sedan dag1 jag kom till Sverige har det varit problem hit o dit.
Och jag kan berätta att dom fortfarande trillar på mig.
WTF!
Inte okej. Jag orkar inte mer,min energi tog slut när jag landade i ett svinkallt Sverige med snöyra.
Det var jobbigt att säga hejdå till alla på Maltis.
Jag älskade mitt liv där.
Min dag idag har varit kattkiss.



Tess & Jag                                  Jag Kai & Jonas imorse..


Vi käkade ostbricka o dricka lite rött..

Jag & Kai på flyplatsen

Loveskylten i St Julians

Em Kai Christina på Juuls.

Kjol o barbent igår.Ikväll frostskador o SNÖ!

Men vi hörs igen när jag har återfunnit energin..
Nattis!



Wiwi

du kan inte flytta tillbaka då?

Eller det är inget alternativ?



2010-11-10, 08:27:27 URL: http://wiwis.blogg.se/

Majja

kram syster... snart är det sommar.

Blunda, jobba och snart sitter du på din terrass och är LyckeMirre med hela Bua. Alla kommer vilja vara hos just dig..



SNART!



2010-11-10, 09:48:02 URL: http://majjamej.blogspot.com

si

pity theres only 24 hours in a day. would love to catch up.

99709999

mint for a juice



2010-11-10, 22:37:52

Mir

Syrran du har nog rätt!:-)klart de kommer bli så!tack!!

Si.,Im Already back in swe.i only had the monday in Malta:(sorry!

Wiwi nej tyvärr så kan jag inte det.,men som du säger nu får dom komma t mig ist!:)



2010-11-11, 10:10:45 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?