Sweet

2010-11-08, 16:42:05 / Kategori: Livet på malta
Snacka om JetSet liv när man tar 36h till Malta.
Packa dra, tack & adjö!
Har hunnit med att hänga nere i Sliema. Köpt mig en fodrad skinnjacka! Wiiee!
Min svarta som har hängt med i säkert 4år nu får bli utbytt mot denna darlingen! ;-)
Lunchade med Tess & Gittan. Vi hann med lite skvaller på 1h, men det skall de blir mer av nu ikväll.
Middag hos Sulan & Gittan. Vi blir runt tio pers. Vet ej vad kvällen lider men det får vi se!

Nu ska jag byta om och möta upp finaste Kaisa!
Har underbara minnen från tiden på Malta.
Kan vara det bästa jag nånsin gjort faktiskt.
Man ska väl tacka för sig när det är på topp och de gör jag nu.
Tur så kan jag ju alltid komma ner och hälsa på när som!
Nästa sommar kör vi kräftskivan hos mig.
Välkommna till Bästkusten mina kära 08or! ;-)

Off to sliema...

Liz

Åh va härligt med lite sol oc break i tillvaron. 48 timmar kan göra underverk!!

Massa kramar!!



2010-11-08, 18:19:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?