Sömnlös

2010-11-04, 09:09:33 / Kategori: Mitt Hus !
Tja!

Mina nätter innehåller inte så mycket sömn fötillfället.
Det blir mest grubbel mellan 02-04.
Det är så mycket tankar kring huset som antagligen kommer göra mig lite lätt gråhårig.
Vad jag vill ha för uppvärmning?Solceller?har ju en luftvärmepump,och två öppna spisar!
Ska jag behålla båda? Den i köket är given :-)
Val av tegelpannor. Tror jag komer välja tegelfärgade.
Då mitt hus kommer bli vitt inom en snar framtid.
Vad för isolering på taket..osv osv...

Jag är själv i detta. Ni som vet kan ju tipsa! Allt mottages.
Bring it on vana husägare!!


Nu ska jag koppla bort allt. Spa med bästaste Elin!

Blir att springa till bussen idag som i vanlig ordning.
Tidopptismist -Ja visst! ;)

XoXo





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?