Saker ni inte visste

2010-11-05, 10:02:14 / Kategori: jag
Miranda Johansson;

1.Hatar att sätta in räkningar i pärmen.
Samlar alltid på hög och så blir det en jäkla ångestpåse när jag väl tar tag i det.
Har allt på autogiro för att slippa skiten. Men som husägare kommer det papper hela tiden ;/
&
2.Att tanka.
Tanka kan vara det tråkigaste som finns ever. Det är så förbannat kallt att gå ur bilen.
Oftast i Sverige blåser det storm eller regnar hagel.

3.Ta mig till bussen itid.
Mina föräldrar har ju typ hjärtatttack varje dag.
-Bussen går ju om en halvtimme..ta på dig nu!Skynda dig!
Medans jag gärna sitter och fixar tills det är ett par minuter kvar..
Oj,skulle visst träna idag,kläder-check!
Samla ihop papper till banken m.m..
Men jag har aldrig missat den ;-)




Nu regnar det så mycket ute att jag blir rädd för ljudet.
Varför bytte jag dagens träning till långpromme!

Miran du bor  i Sverige nu!
Get use to it!

Tessan sa till mig på Facebook precis att på Malta är det=
Svensk Sommar nu.
Det tackar vi för.
Har ju 1dag som jag kan sola på ialf.


Nu har jag dragit ut på tiden tillräckligt..
Papperna skriker på mig därborta!
Efter det ska jag skissa lite på ritningarna på mitt hus.
Nice!

Ha en skön Fredag.

Marie

Lika bra du tar huset och fraktar ned det till Malta, du kommer ju Aldrig trivas i kalla blåsiga Bua.. ;)



2010-11-06, 16:09:06 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?