What a perfect day!

2010-03-22, 17:39:25 / Kategori: Recept
Ännu en underbar dag i mitt liv.
Kickade igång veckan med en superniice lunch.

ThaiSoppa med massa gött i.
Kräftor, musslor, lax, bläckfisk,
broccoli,morötter,paprika, gul lök,VITLÖK,lime,
cocosmjölk,röd curry,chili,basilika,ostronsås
soya, lite brunt farinsocker,fisksås nudlar..

MMMMmmmmmmmmMMMM...

Låt fisken ligga och dra i ostronsås massa vitlök, lime, soya och en skvätt fisksås.
Ju längre tid destu mer smak ;)
Fräs till alla grönsaker snåla inte på vitlöken,häll på lite ostronsås :)
I med röd curry,fräs nån minut.
Slå på Cocosmjölk.Lite farinsocker
Koka ihop.
Pressa över lime,ner med basilika och koriander.
I med fisken. sjud i några minuter.
Smaka av med mer soya om det behövs!
I med nudlarna.


Bon Apetite!
I love thai!

Jennyh ♡ svensk tjej på Malta

men åååååhhhh så gott! bläckfisk mums! :D fortsätt lägga upp recept, nån gång borde jag få för mig att testa nåt avancerat hemma hahaha. önskar att jag ville, men fy så tråkigt det är. :(



2010-03-26, 00:42:12 URL: http://jennyh.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?