Ny dag Nya Tag

2010-03-21, 10:15:07 / Kategori: Livet på malta
Halloj!
Frukost i solsken är det bästa!
Smoothie & Frukt blir det idag.
Har diller på Smoothie just nu.. :)
Nyttigt & supergott..


Var ju ute en sväng igår. Verkade som halva Sverige var på besök.
Överallt, vart man än var så hördes svenska röster..
Kom hem vid 03 så idag är jag pigg och redo för en niice söndag.

Fick sms av Thomas imorse att han ska ha  barbeque på balkongen i eftermiddag..
Jag älskar att bli bjuden på mat.
LyX!
Ha en trevlig Söndag vänner!
Im off to the balcony...
Cheers!

vivi

ska ffråga honom vart han har köpt den tröjan. kanske kan fixa en. När jag får lön ska jag fixa armbanden :)

För jäkla bra kväll igår!! idag snöar det. så njut av din balkong!

kram

PS: stefan kom på att ni hittat min KLÄNNING :)



2010-03-21, 12:01:27 URL: http://bubbles.blogg.se/

Jennyh ♡

var var du i lördags då?? vi var ju också ute =)



2010-03-22, 15:45:29 URL: http://jennyh.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?