Not funny

2010-03-28, 21:47:43 / Kategori: Allmänt
Mirre har haft en toppenhelg.
God mat dryck,solsken,dans.




Har packat nu ikväll, ska flytta ner till båten.
Känner mig lite snurrig och stressad.
Många bollar i luften just nu.
Massa viktiga saker som jag inte får glömma av.
S L A R V - M I R A N D A
är ju mitt smeknamn av pappa och jag tycker
jag lever upp till det namnet rätt bra faktiskt.

Skriv ut min flygbiljett och tågbiljett häromdagen.
La dem på ett bra ställe för att KOMMA ihåg vart.
JA TJENA!
Nu hittar jag inte dem. :(
Blir så trött på mig själv. O well.
Sista minuten är ju ändå bra att fixa allt.Har ju funkar sisådär 20 år ialf.
Men som min pappa säger;
Det ordnar sig..

Snart ses in real life ! ;)
kram

Anna-Lena

Tjohooo glöm de ja skrev innan....jag menar ju på nelly.com finns det armbandet :)



2010-03-29, 17:06:46

Anonym

thanx al! dom hade ringen där innan!men jag tror kanske vivi har köpt ett åt mig i sthlm :)ha det!



2010-03-29, 17:49:08 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?