Superduperdag

2010-03-16, 23:31:45 / Kategori: Livet på malta
Idag mina vänner har det lagats goda lunchen.
Kokt torsk med äggsås och potatis.
Min favvo sedan jag var liten..
Bakat drömmar och haft en underbar tisdag helt enkelt.
Min kollega Rama lär sig lite svenska.. :)




Kvällen spenderades med nyfunna vännen.
Vi tjötade massa och planerade helgen :)
Vi var på yogan tillsammans igår och vi glömde bort tiden av allt prat.
Så himla kul när man träffar nya människor och allt klaffar..
Gillar hennes energi, hon är supergoo !

Keep on rocking in the free world..
Eller hur Karofin :)



Ida

Sv: Jätte fin blogg ;)



2010-03-17, 06:12:09 URL: http://idave.blogg.se/

Stefan

Kokt Torsk med äggsås...världens bästa, speciellt när man har varit ifrån Sverige länge!



Kram



2010-03-17, 08:11:04

Alexandra Ericsson

Hahaha... härligt! Jag vill också prata med människor från andra länder. Hur länge är det kvar innan du beger dig hemåt? Njut allt vad du kan och jobba vidare på brännan ;) Kramar, Alexandra



2010-03-17, 08:35:28

Anonym

hej alex!ja visst är det underbart att träffa nya människor! ;)lite mer än en månad kvar o jag börjar få lite panik...redan 6månader .helt sjukt..hur är allt hemma? bebisyra har jag förstått!;) kram på dig...



2010-03-17, 16:56:21 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?