Shit-Tea

2010-06-17, 16:35:23 / Kategori: Allmänt
Hej vänner!

Svetten rinner. Vi kokar här i Turkiet ! =)
Jag bakat massa kakor idag.
Blev ju inte direkt kallare i mitt kök.

Jag förösker bli av med extra kilo som jag har fått av alkoholen i vår.
Därför dricker jag ett örtte. OMG! =)
Kan vara bra att rensa kroppen emellanåt.
Äter inte heller några kolhydrater och skippar allt sött.Och noll alkohol.
Får se om det kan hjälpa. Nu när vi ligger vid kajjen kan jag gå min prommenix på morgonen.

Ikväll ska ut och käka middag. Reg lämnar oss imorgon så det blir avskedsmiddag.

Annars leker livet och jag saknar mina kära varje dag. Tycker det är dax för MSN-date snart..jag kan denna helgen så logga in på kvällarna. På måndag och 3-4 veckor framöver kommer kocken var sjukt upptagen.
Ringa till mig går ju inte heller då jag inte har ngn kredit på mitt Maltesnummer.

Detta är ifrån igårkväll. Nice restaurang jämte vår båt.





Torsdagens tips;
Vill ni rensa magen.
Köp örtte. Sjukt bra ;)

Majja

Åh vilken underbar kvällssol...



Jag kanske loggar in på lördagkväll, om jag är hemma (Fia har bortamatch). Annars söndag?



2010-06-17, 21:17:55 URL: http://[email protected]

Karolin

Det ser precis ut som en restaurang i Grekland.. ååh värme sol o medelhav. Så himla gott=) Lovely, saknesakn



2010-06-18, 06:40:23 URL: http://karolinhannah.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?