lill-lördag

2010-01-27, 21:22:51 / Kategori: shopping
Mina underbara!
Tack för alla kommentarer !
Det värmer oehört, kul med stöd!
Är så otrolig glad och lycklig nu så jag vet inte fall jag ska skratta, gråta el kanske skrika ut min glädje!?!:)

Ni besökare har skjutit i höjden idag ialf.Min sida är besökt över 250 ggr. Rekord!
Kanske stannar ni och följer min resa. Kommer bli massa framöver.
Som jag sa så visste jag att 2010 skulle bli mitt år.

Ikväll har jag firat med shopping,vilket var grymt längesedan.
Det blev höga stövlar.
Skinn-tights. Awesome !
Och en tunika i mörkblått+de söta små shortsen med prickar på!


Tunikan är underbar,skjortsen är sötast,Stövlarna passar en slinka som Olof hade sagt.
Skinnbrallorna Im in Love!
Dress for Success !

Efter detta blev det 1h yoga och sedan ångbastu.
Och nu är jag här. Lugnt & skönt.

Tack alla för denna onsdag!

Sov gott & ses imorgon!



Wiwi

tunikan skapade ett HA-BEGÄR!!!

grymme skor... allt va klockrent!! o så brunbrända ben är ju inte negativt det heller! ;)



underbart med stor tomt...elle.. mycket att klippa gräs... men massa möjligheter finns... när ja själv får hus är det till att odla massa saker... plus en stor säng-gunga...!!!



2010-01-27, 21:28:21 URL: http://wiwis.blogg.se/

Olof

härligt att du gör skäl för namnet!!! ;)



2010-01-27, 22:48:36

mirre

Såklart,får ju sprida de här på Malta oxå.. Skamm så gott!



2010-01-27, 22:53:54 URL: http://mirre.blogg.se/

Jennyh ♡ bor på Malta!

e stövlarna dom från topshop? har dock inte för mig att dom va så fina som dom e på dig =)



var tränar du yoga? va inne på nån hemsida du hade länkat för ett tag sen men hittade inget om yoga där :/ skulle också vilja testa nåt bra ställe med killen



2010-01-27, 23:26:44 URL: http://jennyh.myshowroom.se

Lindis

Snyggt!!! Vilka tajts :)

Kram på dig



2010-01-28, 07:38:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?