Paus

2010-12-23, 16:41:50 / Kategori: Allmänt
Har bestämt mig.
Det får bli en paus i mitt bloggande.
Känner att jag fryser mest hela tiden och ligger i min asagoasäng för det mesta
Och de är inte värst kul att läsa om,el??

Får väl avsluta med att säga;
Mitt 2010 som skulle bli MITT ÅR,
Blev verkligen mitt år oxå!

2010 kanske blev aningen spårat på många sätt,8 dar till att fortsätta i samma spår!

År 2011 kommer bli fabulöst och kankse lite mer vuxet.
Lådvinsfest i hus och Rehab i Thailand !
Funderingar på att roadtrippa upp till Kiruna i sommar.En och annan festival känns väldigt lockande.
Krama sönder Karofin när hon är hemma i juli. Renovera mitt hus och lite annat smått och gott!
Givetvis bjuder jag på Midsommarfest här. Mitt hus är som gjort för MIDSOMMARFEST som heter duga!
Får inte heller glömma att det kommer bli en jäkla massa ö-life oxå!


Japp ni ser. Nästan redan fullt...

Ses Nästa år mycket kärlek från mig!
xxxx

GOD JUL
OCH
GOTT NYTT
ÅR!






si

merry christmas Mirrie, I hope santa is good to you.

maybe catch up next week. mine is a drop in house. no appointments needed.



nice day to you.



2010-12-24, 10:02:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?