Borta Bra men hemma Bäst!

2010-12-15, 18:26:28 / Kategori: Allmänt
Kattskrället har hittat hem.
Han fick mig att gråta floder och längta massvis.
14 dagar senare dyker han upp.
D I J J O N S !!

Ialf.
Jag ligger framför brasan min och försöker få upp värmen.
Asagobbakallt.
Massa att fixa inför helgens bravader.
Inflyttningsfest ala 16 girls!
Damn!
Vi kommer riva hela haket..
Playlist Mat & Paket ska slås in.
Även ska hon hinna klä granen så vi får åkta julstäming på Lanternevägen.

Annars så sliter jag mest med julbords skit på jobbet.
Att vara kock i December SUGER!
Haaaata Julmat!
Tidskrävande och förbannat keligt!
Btw...

Millefis var lite blyg på Lucia..
Men ack så söt..

Lockorna finns kvar..
;)

Kariin

Vilken söt liten suris!



2010-12-15, 18:57:45 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?