tokfia det är jag det

2010-04-08, 16:50:22 / Kategori: Allmänt
Då är man tillbaka på Malta igen.
Hade kul med Vivi i måndags. Skallebank på Tisdagen.
Skulle dämpa min huvudvärk med lite shopping tänkte jag.
Hade inte så mycket tid tyvärr,så det  blev inga kläder ;(
En Nokia X6 fick följa med mig ner hit.
Hoppas vi kommer komma överens bra.
Men det tror jag.

Idag är jag dödens trött +lite hemlängtig+förvirrad..
Ska bli extremt gott med helg.
Ska ta kort på mitt krypin. Inte stort.,speciellt inte när man har kläder som fyller hela rummet.
Kanske var bra att jag inte köpte ngt i Stockholm ialf.
Fridens...
Ha en bra kväll !
kramis

Mia

hej gumman hoppas att det känns bättre nu...

kramar



2010-04-08, 18:25:46

Marie

Så det blev ny telefon!

Är du nöjd? Tar den bra bilder? Vad fick du betala?

Svara!



2010-04-08, 19:49:23 URL: http://[email protected]

Vivi

Bra där! Ny mobil är kul! Jag mådde ganska bra i tisdags även om jag inte borde gjort det efter allt vin!! Oh My...



2010-04-08, 23:10:28 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?