its in your brain!

2010-04-05, 11:46:42 / Kategori: jag
X2000 1a klass.
Espresso House Frukost Klassikern.
La Roux sjunger om;
This time baby ill be bulletproof!
Yes!
La Roux. Jag är bulletproof!
Jag tar mitt pick & pack upp mot Stockholm.
Vivi ska ta hand om mig ca 18h.
Jag gillart´!
Det var mega-mega längesedan jag träffade denna pärla.
Lite som en kickoff idag faktiskt.

Hejsan Allihopa!
Miranda heter jag och är hela 26 år gammal.
Från och med denna dag så är hon fri som en fågel.
Det enda hindret jag har är nog mig själv.

När jag gick i 4e klass så hade jag ett grönt pennfack.
Jag gillar ju det där med ordspråk och citat som ni märkt.
Det började tidigt.
Såg nämligen att min syster hade detta skrivet nånstans.
Det var ball.
Så jag skrev detta i mitt pennfack.
Lev fan med Livet innan livet lever fan med dig.
Jag hade bestämt mig redan då.
Men det tog ett tag att ta sig dit.
Nu är jag redo.

Kisses to you all!


vivi

ja nu ska jag snart ta hand om dig. :)



2010-04-05, 12:36:15 URL: http://bubbles.blogg.se/

Jennie

Jag lever och lär efter dessa visa ord: Allting händer av en anledning!



2010-04-05, 16:18:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?