tydligen..

2009-09-17, 20:01:32 / Kategori: Allmänt

Karro : Jag har tydligen vart uppkopplad på nätet utan vetskap för 1000 spänn.sjukt el hur!
Kariin: Japp det blir det första el andra glaset. Men först i maj då kan jag sippa ur det.drar ju snart hemifrån!

hejj alla andra..
Ikväll har jag vart på husvisning. Grannhuset är till salu intill. Det kom massa massa folk.
Undra om nån vill köpa det? :) spännande..

Jag drömmer mig oxå dit ibland, husköp, stort kök stor toa och inte glömma min ofantligt
stora walk in closet jag ska ha..
tror miran kan drömma ett tag till.
Måste vinna pengar först.
Hus i Bua är dyrt.
Men billigare än i stan,jämför man mot oscarsdal som är mitt favoplace så är Bua cheap.
Nu idol kära vänner!
kramar


Karolin

Galet! stackare.. det är himla lurigt med telefoner..



2009-09-17, 20:27:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?