smakar det så kostar det..

2009-10-04, 16:35:33 / Kategori: shopping

Jaha mina vänner då har jag spenderat dagen i Gbg.

Steve var på skivmässa medans jag strosa runt i stan och
köpte lite godbitar. Bla en killer-snygg-body från Hm.
En stor go tshirt från TopShop.
Sushi hann jag med och även en kanelbulle slank ner.

Det blev så mkt som 8000 steg i götet idag.
Och mer blir det,prommenad alldeles strax.

Vann två auktioner på tradera nu i eftermiddags.
2 st bumlingar. Av den lilla modellen.
De kommer göra sig mkt fina över mitt vita bord.
Shopping söndag har jag haft idag :)
Va har ni hittat på?

Ses Senare!


Wiwi

jaaa verkar som storstäderna har grejjer att fynda!

shopping + steg = tummen upp!

en annan har sovit länge o bakat rulltårta! mjumm!



2009-10-04, 20:52:17 URL: http://wiwis.blogg.se/

Marie

Har du tänkt att vi ska träffas innan du åker, måntro?



2009-10-05, 11:18:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?