går varmt

2009-10-26, 21:08:01 / Kategori: Musik

Dessa låtar spelas flitigt på radion här just nu:

Och denna oxå.,
Såg den videon på MTV igår kväll och kvinnan är ju galet snygg med en killer body.




Det fanns ingen riktigt bra version med videon men ta bara en kik..
Ialf jag blir ju lite mer sugen på att springa på gymmet..
Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på Gossip Girl. Är snart färdigt med säsongs avsnitt.
Kollade på the hills säsong 5 och är inne på 6an nu.
Låg hela lördagskvällen och bara matade avsnitt.
Ha en bra natt ! ! // m..


Karolin

Själv lyssnas det mycket på miike snow - black and blue. Om du inte har hört den så kolla upp den!. Hannah introducerade mig inför den ljuva musiken!



2009-10-27, 06:19:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?