homesick

2009-11-06, 13:00:35 / Kategori: Livet på malta
Idag är faktiskt första dan som de känns lite ensamt och hemlängt-it.
Drömde om Liz inatt att hon & Daniel fick en dotter.
Skulle vilja vara hemma och träffa de snart nyblivna föräldrarna

.Skulle vilja vara hemma och se Mia & Olofs hus, Lollo & Peters hus.
De är nyblivna husägare dessa par ,det hade vart kul och se hur allt går.
Skulle vilja vara hemma och krama om mina hårbollar och prata lite kattsrpråk.
Skulle vilja krama om Steve en hel natt.

Efter 21/2 vecka kom dessa k'änslor..
Jag har det hur bra som helst med massa nya vänner men idag så saknar jag..
Idag har det spelats massa svensk musik på min dator. Här ifrån.
Spotify funkar ju inte här.
Har försökt få ihop min spellista men de är svårt att minnas
alla godbitar jag har på min playlist hemma.

Idag mina vänner betyder era kommentarer lite extra.
Dela gärna med er vad som sker denna fredag!
trots regn & snö och kyla så firar vi ju fredag då känns allt lite extra bra.. :)
Jag hoppas att jag ska få träffa Tobbe idag och få prata lite svenska med en  gammal vän.
Kram
Vi ses!
Trevlig Fredag vänner...

Mini Knubbis

Sötaste Dijon
Mina finaste katter !



Marie

kram goaste syster... Tycker lite synd om dig som har lite hemlängtan. Hoppas dagen går bra i alla fall.

Jag och Mille är hemma, han var lite krasslig igår men idag är han piggare. Vi åker och hälsar på i Bua imorgon. Else, Anders och Carolin kommer dit också. Äta lite middag och så..



Vi var i stan innan och hämtade min nya mobil. Tjohooo!! :) Nu sitter den på laddning - i TOLV timmar!? Hur ska jag klara det??

En fiiiin HTC Hero.. ville haft vit, men de hade bara brun i butiken. Synd.. men bara telefonen är bra så. :)



Så nu kan du skicka massa fina mms som jag kan se på en stoooor fin skärm. Steve kommer bli avis, min är finare än hans iPhone. hehe



Kanske...



KRAMkram från oss här. Mille vinkar lite i sömnen, han vilar middag. :*



2009-11-06, 13:36:34

Rebecca Kling

Halloj Miranda!



Tråkigt när det blir sånna tankar men de kommer emellanåt, men är väl inte så konstigt, men kommer att gå över också :) I Bua är det grått och regnit idag, har vart en lugn dag på Duvan 1 barn, härjar magsjuka, Usch, men jag var på Regnbågen istället :)Verkar bara som att det är Duvan som drabbats än så länge, Blir en lugn helg här, ska passa kompisarnas Alfons en stund ikväll, sen blir det väl lite Idol :) Ha en go kväll, Kram.



2009-11-06, 14:21:00

Henke

Tjenis tjejen.

Ja denna helgen kommer du att vara saknad.

Det är ju Oktoberfest i Bua.

Ska åka och skrämma katterna idag tänkte jag. Men det kanske inte är så farligt när det bara är jag. Köpte en box med Lindemans röda goda vin att dela med brorsan ikväll. Och min outfit till morgondagen anlände med postpaket idag, ser inte klok ut.

Men men är det fest så är det, lite får man ju bjuda på. Ha det så skönt i värmen och solen.

Stack från jobbet i duggregn idag, man blir blöt.

Ha det bäst!

/Kramar från ett regnigt kyligt Varberg



2009-11-06, 15:22:43

Marie

Skickar en kram till...



2009-11-06, 19:48:47

vivi

HEEEEEEEEEEEJ!!



Glad fredag Morran!

Vi firar fredag och aftershopping med idol och gotteri :)



det är okej att längta hem! det är bra att du gör det så vi vet att du inte alltid kommer vara kvar i värmen :)



Började jobba klockan sju idag. och slutade 15.30. hääärligt! nu är det helgen och imorgon skall vi sova länge och sedan kolla lite mer på stan.



ha det gott så länge och gråt en skvätt om det hjälper.. jag grät massor tidvis när jag hade hemlängtan på cypern.

Kramkramkramkram



2009-11-06, 20:32:51 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?