dessa underbara

2009-11-06, 23:29:19 / Kategori: Livet på malta
Tack till ni som skrev några rader (och ni som tittar hit varje dag).
Känns skönt att få lite update vad som händer.
Vivi-ja,jag gick ner i min hytt och grät en skvätt. Det hjälpte ;) men sprang fort upp
tiill mitt kök och började hacka lök så ingen kunde misstänka..
Mina tårar börjar alltid rinna när jag hackar lök...

Min eftermiddag kändes lite lättare när jag såg era kommentarer förstås..
Och sedan fick jag kontakt med Tobias som kommit ner hit. Min äldsta vän. Vi har bannemig hängt ihop alla år
-vissa år på håll men vänskapen har alltid funnits där.
Han var min första kille. Vi gick i tvåan.
Det var på marlens 8-års dag som vi var på party uppe i Bua If´s lokal.
Det dansades tätt till bobbers,mina händer var i tobbes bakficka
Då han plötsligt fiser.
JAG KUNDE KÄNNA VARJE FIS SOM KOM UR DENNES RÖV,helt sjukt men jag minns fortfarande hur de kändes.
FNISS FNISS..
Vi var nog ihop två veckor.

Vi pratade på msn och han gav mig adressen till hans lght.
Jag tog mig en power walk till dit jag trodde det var,frågade mig vidare och vips så stod jag i hans dörr ;D
Skönt att få träffa en vän som har man saker gemensamt med, och då känns inte allt så långt hemifrån längre.

sov gott och tack för orden.
Syrran hoppas ni får en trevlig dag hemma i bua med mammis goda mat.hade gärna vart med.:)

Lollo

Hej bästa miran!

Inte vara homesick, passa på att njuta av ett liv som inte så många provar på, snart är du hemma i vardagen igen. Vi har kollat på idol och druckit årets första glögg, gott! Nu har alla gått hem efter att jag och p somnat i soffan, roligt sällskap vi är=) dags att sova nu imorrn ska jag riva tapeter och riva platsmatta från golven, yey! pusskram, sov gott!



2009-11-07, 00:19:00

Marie

hahahaa roligt med fisarna!



Maten var HELT ok. Nu har vi nästan bestämt oss för att åka till Mallorca nästa september med alla föräldrar. Blir nog bra! :)



2009-11-07, 22:04:21

Emma Brissman

Haha dessa härliga partyn som man hade i den åldern! Vad man kände sig tuff och internationell. :O) Hoppas hemlängtan gått över för stunden i alla fall! Här hemma är det mörkt, regnigt. Ja riktigt höstväder helt enkelt. Ha det finfint! Kram Emma



2009-11-08, 18:37:28 URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com

Anonym

Hej gumman...kändes trist att höra att du var ledsen :(

Men vi har våra upp- och nerdagar..

Vill att du ska veta att jag saknar dig massor och att utan dig känns det väldigt tomt!!



Nu har vi äntligen städat ur lägenheten!!

Känns väldigt skönt..nu kan man koncentrera sig lite på alla kommande projekt med huset!!

Puss Mia



2009-11-08, 20:10:40

Liz Håvemark

Önskar jag varit inne på din blogg tidigare, så att jag kunde skickat meddelande direkt!! Det är så viktigt när man har hemlängtan! Jag kännde precis samma när vi var i Australien! Spelar ingen roll hur perfekt allting är så e det klart man längtar hem. Oftast håller det bara i sig en dag eller två sen e det på topp igen, tur! Men samtidigt tyckte jag det var ganska mysigt att längta hem, för då uppskattade man allting när man väl var hemma så mycket mer, och det gör jag fortfarande. Sammtidigt så blev allting mycket roligare i Australien också, för då fick man en kick att verkligen ha askul när man väl va där. Lite flummigt kanske, men ändå:) Hoppas du har en grym dag idag och att det underbara vädret håller i sig!!

Du e grym!!!!

Kram Liz



2009-11-09, 10:34:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?