I love the sun

2009-06-26, 22:31:17 / Kategori: Allmänt
Helt okej väder för min del.
Imorgon blir de stranden.
Äntligen känner jag mig piggare.
Huvudvärken har lämnat mig.
Ska ligga på spikmattan ikväll för att bli rikigt pigg imorgon!

Här kommer en prognos för kommande dagar.. And I like it!

PROGNOS FÖR VARBERG

fredag 26. juni
Övervägande soligt och uppehållsväder.
27°C 6 m/s

lördag 27. juni
Övervägande soligt och uppehållsväder.
26°C 4 m/s

söndag 28. juni
Övervägande soligt och uppehållsväder.
27°C 2 m/s

måndag 29. juni
Omkring halvklart och uppehållsväder.
28°C 2 m/s

tisdag 30. juni
Övervägande soligt och uppehållsväder.
27°C 2 m/s

onsdag 1. juli
Övervägande soligt och uppehållsväder.
26°C 2 m/s
© Copyright Spray Passagen.
Väderinformation copyright SMHI.

Uppdaterad fredag 26. jun kl. 05:52

hspacermain_row
Sommarn är här! kan knappt fatta det.

Kariin

Gillar du din spikmatta? Har funderat på att införskaffa mig en jag med..men vill ha lite resentioner! Kram



2009-06-30, 07:31:11 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?