jösses

2009-12-09, 18:22:16 / Kategori: Livet på malta
Tiden flyger iväg för en sådär 10-12 år -sedan vid den här tiden,just den 9e dec satt jag hemma hos fam.Mehlin och drack Anna-Kaffe. Megamkt kakor och min första morotskaka intogs på Irisvägen.
Skeptiskt till en början men good damn va gott.
Morotskaka är min favorit och speciellt kring juletider.
grattis alla Annor ! Anna-dagen idag!

Tiden springer iväg här oxå.
Måndags- Bio
Tisdags-film och mat hos Tobbe
Onsdag: Tanken var en kväll bara vara,men ist ska vi ut och käka middag.
Regi ska hem på långsemester så han vill ut och fira.
Torsdag: Yoga
Fredag: hemma,tack o lov.

Nu är det mindre än två veckor tills jag kommer hem.
22e dec är snart här.

23e dec: Frukost hos familjen Håvemark
Lunch : Hoppas jag med Elin ?
Fika : ? ngn sugen?
Jag måste göra några julklappsköp.
Kvällen: tror jag blir hos mina kära grannar faktiskt. hoppas ;)
24 dec: Hos Linnea,Sopp-Lunch
Kvällen vet jag inte.Mami, papi va händer?
25e : Hälsa på systeryster och hennes familj ? ;)
25e kväll: Party hos svahn sedan staden
26e: sova länge kvalitetstid med Håriga & gosiga katter :)
26e kväll : TjejFest med mina kära o nära, Va säger ni?

Boka in mig,tiden går fort hemma. Och svara ja på ovanstående, för detta är enligt mina önskningar..
Vet ju inte hur ni har det..

Nu är det dusch och fix inför kvällens Middag.
Fullt ös..

Ses Senare!

Marie

Ska kolla med frun, men troligtvis JA, om ni vill komma till Else och Anders och träffa oss där?

Vi sover ju alltid över där på julafton...



2009-12-10, 10:31:00

Anonym

Hej fina! Jo, blev uppvaktad 2 ggr igår...först fika på jobbet :) sen hade Ea fixat kakor oxå!! Men ingen Anna fika hemma hos mor.....men det var tider förr :)

Take care



2009-12-10, 12:53:09

Karolin

Kläm in mig där någonstans. jag kan när som förutom när jag jobbar. jobbar alla dagar förutom julafton och nyårsafton och de röda dagarna förståss!



2009-12-10, 17:31:45

Mia

Uppesittarkvall hos oss!!

Sandres och Krille kommer bort sa lagar vi nat gott kak!!

Juldagen blir det partaj, utgang iallafall men ingen jattefest, engla aker troligtvis till Norge den dagen kramar



2009-12-11, 12:19:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?