Bra start

2009-12-05, 12:55:05 / Kategori: Livet på malta
Tog mig sovmorgon idag.
Vaknade starx efter sju men låg kvar i sängen til klockan 10.

Åt en underbar frukost som bestod av Grekisk Yoghurt,massa färska bär m.Honung på.
Min nya favorit ! Grekyoghurt är supergott..


Sedan kom solen som dagens suprise så just nu har jag det gott i soffan på balkongen.
Ur högtalarna strömmar fågelsång från regnskogen...
Superavslappnad och nöjd.. :)



Kärlek & Sol
från mig!
Blir så glad av alla kommentarer.. :)

Wiwi

ser alldeles för underbart ut...

snällt av dig att dela med dig, så man kan drömma sig bort.

regn regn regn o grått är det här... men men... får nöjja sig med de små glimtar av sol man kan få.. :)



2009-12-05, 13:56:05 URL: http://wiwis.blogg.se/

Mia

HEJ LOVE..

VI HAR DET BARA BRA MEN DET REGNAR OCH ASKAR LITE HAR MED..

MEN OTROLIGT VARMT OCH UNDERBAR MAT..SYNS SNART KRAM



2009-12-05, 15:44:55

Jonas Svahn

Underbart...vad har du hittat (Fågelsång från regnskogen)?? Vill också lyssna på det...hör av dig.



2009-12-05, 16:03:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?