bloody fullmoon

2009-12-01, 18:14:26 / Kategori: Livet på malta

Jag & Simon hade en fantastisk middag uppe i valletta igår kväll.
Det var tonfisk carpaccio,antipasti,musslor och räkor, rose´creme brule´ julmusik och julpynt och vi.
Utsikt över Sliema,mkt fint.
Fira måndagar och livets goda ska göras oftare.
Pigg som en mört efter middagen= svårt att somna.
Tittade på klockan vid 00-tiden och vaknade upp av en mardröm klockan 03.
Sedan kunde jag inte sova mera.
Ni förstår ju hur jag känner mig nu.
PRETTY DAMN TIRED..
Tobbe kommer på 1 dec kvällsmat. Wokade nudlar med grönsaker och räkor.
Mumma!
Lätt att det blir kamomill te innan jag ska sova idag. Inte en dag till med så lite sömn.. PUST.

Änglar på Vallettas gator.




Skål för måndagar!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?