upp & ner ner & upp..

2009-04-08, 17:00:30 / Kategori: Allmänt
hej hej hej!

Den gröna fina lilla bilen hade bara ett fint yttre skal, tyvärr för mig ;/ får leta vidare. Kattkiss som karro hade sagt! Och så känner jag lite nu oxå,kattkiss kattkiss! Bättre ord än f*n..kattkiss låter roligre än fn så så får de bli hädanefter.

Var i tidningen idag igen. Kul får vår förskola. Kul för mig. Har ett bra jobb, mkt bra.

Läs här  .
bläddra ner till s.5 :)

Ikväll blir det invigning hos olle och villy på Nya stantons på breared. Ska bli kul!
så nu blir de dusch o svira om som gäller för mig.
här är olle = Kingen


Kram från mig... 

Marie

Fel på tidningslänken.. den länkar till Stantons.. ;)



2009-04-08, 22:49:09

Kariin

Mycket snygg bild! Har du tagit den själv?



2009-04-09, 11:33:56 URL: http://somethingileft.blogg.se/

mirre

hej hej! bilden är nog från HN tror jag.olle var med o tävlade i nåt sm för pizza tror de är då! :)



2009-04-09, 16:38:00 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?