dagens inköp...

2009-04-21, 21:11:16 / Kategori: Allmänt
 Sa till mia precis innan jag slutade jobbet idag :
-Nu är det färdigshoppat för mig på ett tag, måste spara pengar!!.
Men jag är sugen på att titta in på GinaT en sväng.

Skulle ju ner till stan efter jobbet så ett besök var givet.
Var faktiskt riktigt längesedan jag var där. Inne på Gina gick jag loss.
Ett par jeans, en bakelse till kjol & Shorts&linne togheter. Super! Med lyckliga steg gick jag hem.



Lagade kvällsmat och har packat massa ikväll igen. Snart är lght tom.

Steve har gått loss på sin jeansjacka. Han har sytt ikväll & jag har bevis.

 det har tagit några timmar och några ggr har man hört han ; Fan va bra det här blev, mååttligt nöjd. Kanske ska lämna min sockar som jag alltid slänger när de blir hål i dem till steve nu när han visat va han kan.
 Eller mina ny inköpta jeans när jag tröttnar på hålen.

Nu är det sofftime för mig. Mina vader värker. Av allt slit. Jobbet idag hade jag mega mkt att göra och så ikväll har jag fått gjort en del. Snart är vi färdiga. tack o lov!

Ha en bra Natt!
m....


a

Hejsan hopp!! Fina köp du har gjort, jag har oxå fyndat den fina svart med linne å shorts :) gina is da shit good prices! See ya hala



2009-04-22, 14:57:08

Anonym

bra med män som syr. bögigt, men bra.



2009-04-22, 15:37:03

Mia

Inte man igår man såg dej bära jeans :) superfina kläder puss



2009-04-22, 19:55:05

mirre

nej jag vet, är osäker om jag ska ha dem..kanske en mindre size..får gå dit imorgon när jag orkat lämna den här soffan.



2009-04-22, 20:00:05

Alexandra

Shit pommes frites vad jag blev avis nu! Sketafina grejer ju...

Längtar hem till Svedala och SHOPPING!!!

Hoppas flytten går smidigt, hälsa din man.

Kram, Alexandra



2009-04-22, 20:02:40 URL: http://alexericsson.blogg.se/

vivi

hihihi, vad det är roligt med oss två :)

jag har med köpt jumpsuiten, fast blå.

snart flyttar ni. hoppas det är en skön känsla trots att ni lämnar er fina lya.

pusss o kram



2009-04-23, 18:31:16 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?