celebert

2009-04-27, 22:20:29 / Kategori: Allmänt
hej mina vänner!

Jag har vart sjukligt trött i massa dar nu & undrar varför? kan ha med flytten att göra, har också haft en del på jobbet nu det sista. Jobbade över 2 h ikväll med.Så jag har vart död ikväll och vi som skulle tagit tag i flytten men får gasa på imorgon ist.

Ska vara med på konferans på folkets hus imorgon och prata lite om bra mat & rörelsevanor för barn. Ska bli jätte kul och skönt att komma bort från jobbet och få lite ny energi.

Medaljen har ju både en fram & baksida, eller hur?
Tidningen var hos oss idag igen och VästNytt dyker upp imorgon på jobbet och gör lite intervju. Så imorgon blir min dag toppen med massa kul. Nu är de sov time!

Gott med regn föresten, imorgon kommer solen !

kram & natti!

martin

Ta det lungt ja kommer å bär allt tungt du kan luta dig tillbaks i soffan och åka med ut ur det gamla å in i det nya



2009-04-28, 18:14:14

vivi

flytten närmar sig med stormsteg!

hoppas det gick bra på folkets hus.

kram



2009-04-28, 20:09:43 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?