allt händer i bua

2009-04-25, 10:32:40 / Kategori: Allmänt
frukost time i Bua.
Mia säger: Olof kan du sluta andas på blommorna som dom inte dör!!

Så illa är det för lilla olof som drack lite för mkt igår..hihih
stackarn satt i brännvins ringen helt själv och utlämnad för vem som helst
(han var på väg hem men fastnade där på en parkbänk)
..tur kom räddningspatrullen och plocka upp killen.

Det var en mkt kul kväll igår,Fredagskvällar brukar bli lyckade. Så även denna!
Vi började på Sakura thai. Med min bästa liz & daniel, majken o hennes kille. Lite öl & sushi.
 Sen tog vi en bira på Bärs & Bar.
Steve hyrde film jag drog vidare till festen.
Till hanna & daniel. Jättemysigt hus. Vi hade kul & lyssnade på gooood musik.
Vid tolv slaget tog vi oss till Oscars.
Där gick olof loss på Champagne Flaskan, kankse kan vara därför han mår apa idag.

Nu ska de solas på mias altan. Steve hänger i garaget så de blir en heldag i Bua.

Crazy fridays we like!



vivi

är det sant?

fast köpte inte du det där i plast för herrans länge sedan?

mitt är från bikbok. hihihi. men har du med det så är det ytterligare ett bevis på att vi har grymt lik smak.

ha en skön dag i solen. det skall jag ha.



kraaaaaaaaam



2009-04-25, 11:04:14 URL: http://bubbles.blogg.se/

annelie

haha! oväntat att se brorsans vardagsrum i din blogg :)



ha en fin helg!

/annelie



2009-04-25, 15:46:47 URL: http://annelufs.blogg.se/

Anonym

mia du är grym i lugg. fantastisk snygg!



2009-04-29, 23:36:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?