Osanningar

2011-03-13, 12:29:38 / Kategori: jag

Tjabba Tjena!

Vi kan snurra tiden tillbaka till för ca 1årsedan.
Då jag köpte huset Lyckan.

Folk i Bua har en tendens att prata och tycka väldigt mycket.
Många var ju självklart lika glada som jag.

Men det pratades både om Hur jag kunde köpa hus då jag faktiskt var i utlandet,
Att jag inte kom hem när jag skulle i April och FAKTISKT hyrde ut huset.
Som jag ENS ALDRIG BOTT I SJÄLV!
En ska till var väl att Jag köpte det helt alena. Utan någon kille vid min sida.
Då spekulerades det om att :Det har la Lars vart med och betalt..

Huu skulle ju renovera ?? och nu sticker huu till Australien.
Hon kan lika gärna sälja huset.

FUCK NO!

Jag är snart 30 år gammal. Har jobbat halva mitt liv. Har varit smart och investerat. Visst jag är en väldigt spontan person. Huset är en investering för mig och jag är grymt glad att jag har det hemma i Bua.
Kommer inte bo där just nu. För resandet ligger mig fortfarande varmt om hjärtat.

Bara för att man är med hus ser jag inte det som ett hinder att faktiskt förverkliga sina drömmar.
MItt hus är ett av dem . Och nu är jag påväg in i en ny dröm.

Det jag ska göra förtillfället är att täta vid skortsstenen då det läcker in där.
Annars så står huset där det står och inget är omöjligt.

Bara så nu vet så är jag uppfostrad av att höra.
Det ordnar sig.
28år senare använder jag samma talesätt.För det är så jävla sant.

När jag nämt dessa sanningar kan jag gå in på vad som hände under gårdagen.
Visit hos Linneá Stros i stan med Mia och Engla,Kaffepaus.
FinFin middag på kvällen på min gamla gata Trossvägen.



Sålde en av mina favoritlampor idag föresten.
två till att kränga,nån av er kankse e sugna??
Verner Panton är en och två¨stycket bumlingar.
Skynda att fynda!


Vivi

Ut å kör ditt race Morran!

Folk snackar alltid, det brukar handla om avundsjuka! De kommer fortsätta att prata, du gör ju saker de aldrig vågade!

Tjo och tjim!



2011-03-13, 13:45:23 URL: http://bubbles.blogg.se/

Marie

Precis, sicket jävla tjöt jämt.. sköt sig själva och skit i andra!



2011-03-14, 14:30:00 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?