Okej

2011-03-07, 00:35:48 / Kategori: resor
Nu när jag varit inne på bloggen och sett att ni faktiskt kikar in här trots min dåliga uppdatering det sista.Gjorde nu att jag fick ruggigt dåligt samvete.

Vi börjar från början .
Dag 1 i Bangkok.
Både jag & Martina var som förälskade. Vi åt allt. Stoppade till vid varje matstånd och gick fullkomligt loss.
Jag och Martina var som gjorda för varann. Ni ska veta att för 6månader sedan kände vi nte varandra.
Och i Feb 2011 åkte vi till The land of smile och fick våran livs resa.
Allt var bara så enkelt. Samma typ av girl jag och hon. Kaos 1 & Kaos 2.
Man kan nog säga att vi har förståelse för våra beteenden liksom.
Härliga med Martina och hon och jag lider av samma mundiarre´ man sägr vad man tycker och tänker.
Underbart.
Vår start av resan blev två dar i Bangkok.
Sammanfattar det med Mat & Glädje :)

Guava åt vi 100 ggr.

Och jag hade även ruggiga cravings för Is Kaffe!

Pad Thai kan man aldrig få för mkt av
30 baht=12 kr

Underbara Bangkok <3

och nu är vi påväg ner till Koh Pagnan..
mer om detta en annan dag..


Lillis

Tycker det är grymme när man hittar goa vänner även senare i livet!!

Blev det shopping???



2011-03-07, 08:28:40

\majja

Åh, vad jag också vill...



2011-03-08, 13:24:00 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?