Jag har trillat dit..

2011-03-08, 00:06:35 / Kategori: resor
Jag har fallit Jag har vaknat!
Shit pommes!

Vet inte vad jag ska börja. Men jag tror jag är tillbaka ur min vinterdvala.
Ljus i tunneln? Ja,, jag ser det!!!!!!!!!
Och jag vet också varför I can see clearly!
men vi tar det lite senare i veckan..

Min dag har varit alldeles alldeles underbar !
Sjuk och Vek som jag varit i dar nu så kom sötaste Pelle på besök!
Nyfunnen vän som är helt underbar.
Han kom med blommor och mängder av bullar.
Till mig
som nyss haft magsjuka liksom.. <3
Mycket intressanta samtal om livet hade vi ialf.
Mirre var tvungen att ta sig till farbror doktor som sjukskrev
mig tills jag får svar på tester som jag tog.
Har ju inte behållt nån mat på ett gäng dagar och min mage är så svullen och öm.
Så det är bäst att jag håller mig ifrån jobbet.

Har pratat länge med Rama som jag jobbade ihop med på Malta.
Blev påmind om vilket fantastiskt år jag hade förra året.
Vilka underbara människor jag faktiskt träffade.
Ställen jag såg som många aldrig kommer få uppleva.
Oj Oj Oj !
Jag är glad & tacksam.
Just nu är jag fruktansvärt fascinerad över livet och
möten mellan människor.
Love it!
Att resa och träffa nya människor är så häftigt.
Just nu är jag helt upprymd faktiskt.
Ja hjälp.
1 liv. 1 chans att göra det man vill.
Ja vet ni vad,jag gör som jag känner för.
No regrets!
F
När jag var som mest slut efter vår charter,då hoppet nästan övergett oss alla på båten så dök delfinerna upp.
Jag blir helt galen av dem. Får så mycket energi att det är löjligt.
Tillbakablick från sommarn -10 Tack..
Här lämnar vi Malta...

Jag i hamnen i Zakynthos

Vackra Dubrovnik

Fantastiska Kusadasi i Turkiet

Kommer jag nånsin glömma dom söta små hamnarna i Grekland <3

Eller när jag och Charlotte sprang runt i Supermarkets
och förtvivlat letade efter allt våra gäster krävde efter???
Mycket svett och tårar vill jag lova!
Ibland ville man typ !
Tack o lov hade vi varandra!
Och så hade vi oxå ögonblick som dessa..

Ca 1h utanför Marmaris..
Jösses vad fint Turkiet är!
OBESKRIVLIGT!

Lite mer än ett halvår slog det mig..
Vackra liv.
Jag älskar att jag är spontan och gör det Jag vill..

Nu är klockan sent och jag ska försöka sova.
Ses imorgon!



Lillis

Önskar jag kunde vara så spontan o öppen!!!



2011-03-08, 10:52:23

\majja

Du GÖR helt rätt, allt du bestämmer dig för att göra! Glöm inte det.. ;)



2011-03-08, 13:31:37 URL: http://majjamej.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?