Oklar

2011-01-12, 10:34:42 / Kategori: kärlek
Tjenixen!
Igår var snickarn,sotarn,elektrikern och rörmockarn hos mig.
Nu jädrar ramlar offerter in och allting händer.
Vill ju göra om allt. Vilket innebär sjukt mkt jobb.
Än så länge är allting lite oklart hur det blir.
*
Jobbet är ganska lugnt denna vecka.
Jobbar dag på torsdag sedan ska jag wine and dine in my crib!

Satans så trevligt.Dricka vin en torsdag liksom?
händer ju inte i ett iskallt IkeaLand.
Jag gillart ;-)


FREDAG LÖRDAG SÖNDAG
Är jag tokledig.
Skulle vilja ringa och säga;

-Packa väskan så drar vi nånstans.
Stockholm,Göteborg,Malmö
You choose!
I pick you up..

Tycker även alla ska lyssna på
Me and My army-Me and My Army.
Bra Bra.

Happy Onsdag
Boys And Girls.



seger

Det kommer bli totally fucking åwesome!! Längtar!



2011-01-12, 16:39:19

A M A N D A - en fotoblogg

wow, vilken fin design! ;o I vilket program är den gjord? :)



2011-01-13, 08:07:15 URL: http://fotonavamanda.blogg.se/

Caroline Nastic

Du kan få plocka upp mig, säg bara en tid och plats så står jag där och väntar :)



// Nastic



2011-01-14, 13:42:25 URL: http://nostaka.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?