Mys

2011-01-19, 19:23:11 / Kategori: jag
Tjabba Tjena & Välkommen Onsdag!
10hs matlagning idag.
Var tvungen att skära upp allt kött inför morgondagens lunch.
När man har ca 200 lunchgäster tycker jag det skulle vara förbjudet att köra stek.
Stod vid skärmaskinen i över en timme. Min axel gör asagobbaont nu.

Gör mig mycket förtjänt av ett el ett par glas rött faktiskt.

Till detta blire Brie Rostmackor.
Man ska ju njuta av lill-lördagen tycker jag,..
100 ljus tända o brasan värmer mig.
Tror jag börjar trivas i mitt hus...Det är sött.

Bästa av allt denna Onsdag är att Mammis kommit hem från Thailand.
Imorgon blir det date och skvaller.


Ser oxå fram emot helgen väldigt mycket..
Tror det blir Ggb med P3 Guldgala och hotellnatt.
Hotellet är Kirrat men det är fortf Oklart med biljett.

Vet ni ngn som har över?!


ha en dejlig Onsdag..
puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?