Blogg från min toalett

2011-01-10, 12:54:23 / Kategori: jag
Från en annan snygging till flera snyggingar.

Sitter på min toalett. Invirad i min finast filt. Min toalett är den varmaste delen i mitt hus.
Orkar inte elda,orkar inte fixa in veden. Därav data och filt på toalett. Smidigt tycker jag.

Lördagen bestod av Jobb hela dagen lång till natten.Tog på mig partykläder och firade helg kl 23.30.
Dans i några timmar och sedan halkade jag hem till Maria.

Söndagen kändes som en evighet. Mirre var otroligt grå. Försökte ta mig ur dom svartaste tankarna.
Bråkar fortfarande med känslan över att bo i Sverige. Och allt som har hänt denna höst. Igår tog det överhand.
Träffade Lisa i Lördags som sa till mig att min blogg är kul att läsa.
Allt är fan inte en dans på rosor liksom.
Jag har väl en tendens att säga vad jag tycker/känner/vill.
Bitter som galet glad!
Kul att höra att nån gillar att man är ärlig ;)
Använder min blogg för att just skriva av mig.
Det funkar bra för mig.
Lyssna på asagobbahög musik är terapi för mig. Dansar man till det också känns livet sjukt kul!
Det är nog det jag behöver.Mer Dans. Får man lägga till en önskan Så vill jag kramas mer.

Som Martina säger till mig ofta, är att Sluta längta efter det man inte har, och njuta av det jag har ist!



Time att fixa till mig.Först lite dans.

SWEDISH HOUSE MAFFIA!BRING IT ON!
This baby need to dance!

Kärlek!


Sandra

Jag är glad att ha dig som vän, blir glad av din blogg oxå.



Heja heja Mirre!!!!

Styrkekram Sandra



2011-01-10, 18:11:50

Vivi

Livet har sin ups and downs.. Som du skriver så måste man se vad man har.. Du hade inte en svensk vår på Malta istället hade du en vääääldigt vit vinter. När hände det senast?

Mer bilder Mirre! Och börja elda, huset mår inte bra annars ;)

Du har hus.. Lever inte i väska.. Ska jag fortsätta??

Puss



2011-01-10, 19:05:27 URL: http://bubbles.blogg.se/

Marie

...och en syster som älskar dig i massor... och en prins som längtar efter sin gosmoster, en numera korthårig prins dock, men han är lika mycket kärlek ändå.



Puss och kram!!



...och jag håller med Vivi - ELDA!!

T o m JAG har lärt mig tända i kaminen nu! ;)



2011-01-10, 22:46:14 URL: http://majjamej.blogspot.com

mirrepirre

Fina ni är!!!! tack för orden..ser ni att jag målar naglarna på min dator?! miranda då... ;) blir förvånad av mig själv varje gång..



=)



2011-01-12, 10:45:03 URL: http://mirre.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?