Misär.

2011-02-01, 12:27:10 / Kategori: jag
1feb som skulle vara min skönaste Tisdag detta året.
Blev total kaos.
Det började efter jobbet igår.Såg så jävla mycket framemot att komma hem till den bästa sängen i världen.
Sova ut riktigt länge. Äta god frulle. Packa väskan och ta mig upp mot Borås.
Lillprinsen fyller 3år idag. Moster ska hämta på dagis o baka tårta med honom.

Käpprätt åt hvete gick detta nästan.
Bilfan ville inte öppna sig igår kl 23.
Tack o lov så fick jag sovplats.
Vaknade imorse och traskade med arga steg mot min lilla svarta.
Nytt batteri i nyckeln,men inget hände.
Förtvivlad och arg ville jag lägga mig ner på marken och skrika som ett barn..

Men ringde till Citroen och snackade med dem. Bärgaren var påväg.
30 mjin senare  kommer bilen,.
Tjena,min bil hade ju handbromsen dragen så han fick ju köra igen och hämta LASTBILEN.
Jag gav han min nyckel och sa; Ta Bilen och tappa den gärna i ett dike.
Nu är det officielt. Vi har gjort slut. Jag gillar inte ens bil.

Tack o lov kunde jag låna pappis bil och nu ska är jag strax påväg.
Riksväg 41 nu kommer jag.

Förlåt för alla svordommar men allt känns lite b'ättre då man svär.
FANHELVETESJÄVLASKIT###¤¤¤%%%%%¤¤!!

Hej Borås
Och Hej Då BUA!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?