Vackra människor

2010-09-09, 10:32:39 / Kategori: Livet på malta
Tiden på Malta har varit min galnaste tid EVER !!
Har träffat så många fina vänner ! ;D

Vi var ute igår. Blev först middag på Scarlet Lounge.
Tapas,drinkar,snicksnack,
vidare till haket där man kan köpa prit nästan gratis ;)

Lite senare gled vi in på ett ställe jag aldrig varit förut och där blev det hallonshots,melonshots,apelsinshots

Mycket dans och väldigt mycket kort,
Mer dans och flumm..
Vidare till Native där vi sa hej då klockan 03 !
Alla skulle ju upp och jobba 09!
Men inte jag.
Tack o lov för det!

Galnaste tid ja, den här bilden e från partybåten förra månaden..
Jag Tess & Gittan
gick loss totalt!



Hej Torsdagsmorgon !
Nu blire frulle och lite nya äventyr !

Pussgurka!


Wiwi

Lämna Malta för Sverige nu? Eller vart bär det av?



2010-09-09, 14:07:13 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?