keff

2010-09-09, 23:51:42 / Kategori: Allmänt
Halloj Sweden!
Skulle varit i Sverige kl 18.50 MEN jag hade ju så gott om tid på Frankfurts flygplats tyckte jag.
Så jag satt på Fb,bloggade lite och ÄNTLIGEN skulle jag få min efterlängtade Cappuchino.

Klockan var 16.40 ,planet skulle ju lyfta 17.15.NO STRESS... :)
Svepte kaffet och kände att jag kanske borde ta mig bortåt gaten.
TJENA! När jag kom dit bort var det tomt. Mirre missade sitt flyg!
Sjukt dyr Cappuchino !
Och 2h mer i Frankfurt ! Ja, precis vad jag var sugen på.
Entourage räddade min kväll och tusen tack Stefan för att du väntade på mig!
Nu är jag hemma ialf..
Imorgon blire det Asia Spa och lite annat lyx för mig!
Ses på stan !
Natti!

K

Skjoar du? missade du planet? :p hahha typiskt dig!



2010-09-10, 18:52:17 URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Marie

Men älskade syster.. skakar på huvet



2010-09-13, 10:57:06 URL: http://majjamej.blogspot.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?