Halloj Fredag!

2010-09-03, 11:15:06 / Kategori: Livet på malta
Idag ska jag bli av med min insjökräfta-oskuld !
Har aldrig provat och är mycket skeptiskt till att det kommer vara gott.
Jag är ju uppvuxen på havskräftor morgon-middag-kväll ! Pappis är ju fiskare.

Tydligen är jag ena kräftan på bilden.Taggad på fejjan.
förra året på antons kräftis!



Gillar jag inte det ikväll så blir det att ge det en andra chans imorgon.
Kräftis ggr2 denna helg!
Kommer blir hur bra som helst,det känner jag på mig !!

Imorgon är det klädtema rött & Vitt..
Äger inget rött plagg el vitt, men som tur var får jag låna en vit klänning av Gittan ;)
Perfa!

Middagen igår var supermysig.
Sånna tillfällen sätter verkligen guldkant på vardagen.
Mer sånt.
Halv-8 hos mig!

Nu mina vänner blir det 1 el 2 avsnitt av Entourage och sedan gymmet!
Jiiiihaaa!
Nu kickar vi igång helgen!




Marie

Du kan få receptet av Fia, superenkelt.. :)

Hoppas kräftorna smakar bra.

Pratade med mam&pap nyss. Mamma ska åka TÅG upp i eftermiddag, för pappa "har så mkt att göra innan han hinner komma iväg och mamma kommer bli galen om hon behöver vänta."



Fattar du, han är STOLLIG!



2010-09-03, 11:31:30 URL: http://majjamej.blogspot.com/

Marie

Vad fasen, min kommentar funkade inte!?



Jo jag skrev att du kan få receptet av Fia, superenkelt och gott!



Jag pratade med mam&pap nyss. Mamma kommer att åka TÅG upp till oss för pappa sa att han "har så mycket att göra innan han kan åka och mamma kommer bli galen om hon måste vänta tills han är färdig!"



Han är STOLLIG!



2010-09-03, 11:34:11 URL: http://majjamej.blogspot.com/

Vivi

hej. Oj. kanske du kan få några timmar här och där. Men det finns ingen tjänst. :(

Hoppas kräftorna smakar bra oavsett om det är idag eller imorgon. kramkram.



2010-09-03, 19:30:38 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?