Duktig tjej!

2010-09-02, 12:42:48 / Kategori: Allmänt
Halloj Bloggen !!

Skulle ju söka massa jobb igår.
Men såg att jag kunde äntligen kunde börja kolla på Entourage.
Okej, det blev 7 avsnitt igårkväll!
7 avsnitt ja,. Jag är redan såld.
Nice!

Med den farten lär väl inte det dröja så länge att plöjja sig igenom serien.
Sedan har jag True Blood & Californiacation.
Och själv klart mitt fave Gossip Girl och Greys i höst!
Ni ser ju, jag behöver inte jobba. Min höst är full av serier.

Ikväll så är det middag hos Gittan & Niclas.
La fram förslag på fejjan om vad vi skulle käka..
FiskSoppa med Aioli,fylld bläckfisk el laxpasta..
Men Dogge & Niclas röstade bort det på 1sek!
Dogge sa att jag skulle ta det lugnt med fisken då dom inte är från västkusten!
Har ni hört??! Fisk som är världens bästa !

Så nu blire som 08orna säger.
Saftig köttbit med nån smarrig hemmagjord sås.
Lägger till ugnsrostade grönsaker på det så blire en god middag!



Jag har inte ätit kött på jättelänge.
Har försökt att undvika det och kolhydrater!
Grönsaker & sås funkar för mig ;)

Kommer bli mys ikväll.

Verkar bli regn för första ggn sedan April !
Gör inget alls.  Då får vi känna på lite höst vi oxå ;)

Nu ska jag slänga i mig min lunch efter ett riktigt bra träningspass!
Har kommit igång bra med träningen faktiskt..
3 dagar i veckan har det blivet sedan jag började.
Hurra för mig !

kisses..














Wiwi

ska du göra fler tattoos????

spännande!!!!



tycker det är mysigt i och för sig med alla årstider... höst har sin charm med... o det är bara kallt på morronen än så länge o uppåt 18grader på dagen.... :)



2010-09-02, 14:11:35 URL: http://wiwis.blogg.se/

Marie

Möcke sås, det är gott!!



2010-09-02, 20:35:17 URL: http://majjamej.blogspot.com

Wiwi

redan bokat tid för tattoo??

stor? liten??



2010-09-03, 11:32:06 URL: http://wiwis.blogg.se/

Marie

Går inte att kommentera på ditt senaste inlägg.



Vad fasen, min kommentar funkade inte!?



Jo jag skrev att du kan få receptet av Fia, superenkelt och gott!



Jag pratade med mam&pap nyss. Mamma kommer att åka TÅG upp till oss för pappa sa att han "har så mycket att göra innan han kan åka och mamma kommer bli galen om hon måste vänta tills han är färdig!"



Han är STOLLIG!



2010-09-03, 11:35:12 URL: http://majjamej.blogspot.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?