dag 0

2010-09-15, 09:18:22 / Kategori: jag

God Morgon Lovers!

Inne på Dag-0 nu.
Min dag skall börjas med 1L saltvattenlösning.
Vilket innebär att jag ska koka upp 1L vtn och i med massa salt och citron!
Dricka upp detta på 3min. OMG! Kräk el kiss !
Flicka lilla du är störd.

Idag är det bara vatten och juice oxå.
Kanske gör så att jag sätter min egen touch på det hela
och lägger till frukt och grönt.
Efter 1L saltvattenlösning ska jag göra en blandning på 3,8L vtn med sirap o grejjer.

3:e dagen idag har loosat 2kilo hittills! Yeah!
Det funkar med svält.
Läs här om du vill veta mer!


Dagarna flyger förbi. Har hunnit med massa mys med nära & kära.
Det gillas!
Jag fortsätter så...

Idag blire´staden med fröken passionsfrukt! ;)
See u!


 


Wiwi

2 kilo mindre är ju great om det är det man vill bli av med, men kruxet är ju när man väl börjar äta igen kommer dom kilona tillbaka... eller ska du ändra din kost totalt då?



2010-09-15, 11:02:17 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?