Allvarlig med ett leende!

2010-09-21, 09:04:04 / Kategori: Allmänt
God Morgon!
Det är mysstämning att äta frukost när det är grått o jävligt ute.
Brasan är tänd i vanlig ordning.
Mammis tjatar på Engla att hon ska ;
Klä på sig
,Borsta tänderna,Sluta drömma,Skynda sig !
Nu är det 3min kvar så börjar skolan..som sägs med ett leende på läpparna varje gång..
Engla har fattat de där och skyndar sig inte för det. :)

När jag var sen en gång,för att jag letade efter min kanin.
Då fick jag ställa mig inför alla i klassen och sjunga en sång!
Tror du det var så roligt?
I försök att vara allvarlig så kom de där leendet igen...
Du ska få gå till Fritids till du går i 8an, för det här går inte!
Engla smileár hon oxå..

Märks att hon är en Svahn den där tjejen..
Engla får det från Mia och Mia har fått det från Arne !




Ett liv i kollektiv är lyx,man slipper vara själv!
Mycket mer mysigt..
Tror kanske jag skiter i att flytta in till stan. Trivs på tross!
Olof; LYX att få ta hand om 3 tjejer.. hihii


Wiwi

tattoooooo?? ;)



2010-09-21, 22:40:36 URL: http://wiwis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?