Halloj Fredag!

2010-10-29, 11:15:32 / Kategori: Allmänt
Tjena Tjena!

Fick sovit ut denna morgon,det var nice!
Jobbar kvällen idag, start kl 15.00-23.00
Kanske gör så att jag knallar bort till Societen.
Lisa Pedersen & Kite står på scenen ikväll.
Musik är alltid trevligt,tycker vi byter pianobar mot societen ikväll vänner!
Ska ni med ?? ;-)

Här kan ni läsa om kvällen!

Veckan började lite knas.Men blev bättre & bättre.
Nu är fredag och helg på ingång vilket alltid är trevligt.
Jag ska jobba hela helgen men är lika glad för det!
Och min lever oxå! Hurra för vit helg!

Fridens!




Alexandra

Najsss =)



2010-10-29, 14:42:38

Vivi

Åh, jag har bara sett det lilla trollet på bild.

Hoppas din helg blir bra. Hälsa lillis om du träffar henne igen. :)

KRAM



2010-10-29, 18:37:10 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?